باران وحی

مطالب مذهبی-سیاسی-علمی

باران وحی

مطالب مذهبی-سیاسی-علمی

یابن الحسن عجل علی ظهورک

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵ ق.ظ


یا صاحب الزمان ;


ببین " گـــنــاه "دلم را ز پا درآوره

برای این دل درمـــانده ام شـــفــــا بنویس


درون دفتر خود از میان منصب ها


همیشه رو به روی اسم من " گدا " بنویس


بیا برای من و اربـعــیـــن امسالم


اگـــر زحــمتتان نیــسـت" کـربـــلا " بنویس


اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات  (۲)

سلام علیکم :
با مطلبی در مورد توکل و سخنرانی استاد دانشمند در مورد توکل به روزم .
منتظر شما بزرگواران و نظرات زیباتون
اجر کم عند الله
التماس دعای فراوان
یا علی مدد
پاسخ:

سلام علیکم

 

موفق و موید باشید

 

محتاج دعاتون هستم

علی یارتون

  • کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
  • ببین گناه دلم را زپا درآورده.....برای این دل درمانده ام، شفـــا بنویس
    درون دفتر خود، از میــان منصبها.....همیشه روبروی اسم من گدا بنویس
    بیا برای من و اربعین امسالم.....اگـر که زحمتـتـان نیست، کـــــربـلا بنویس

    سلام
    خیلی زیبا بود؛ کربلایی شوید و فدای آقــا.
    التماس دعا
    یا مهدی(عج)
    پاسخ:

           سلام علیکم

     

    ممنون .نظر لطف شماست!

    ان شاءالله روزی همه بشود!

     

    محتاج دعاتون هستم

    یا مهدی عج

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی